logo ICAPGroup white logo ICAPWEBSolutions white

01/03/2018
Κατηγορία: Online Marketing
Γράφει ο/η: ICAP WEB Solutions
Εμφανίσεις: 667

4 Λόγοι που θα σας πείσουν να κάνετε Retargeting

Το Retargeting μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος του online πωλητή. Όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να γίνει ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να συλλέξετε περισσότερες πωλήσεις. Πως; Βοηθάει στην εκ νέου σύνδεση με τους “ψαγμένους” αλλά και με τους αναποφάσιστους αγοραστές.

Καθώς οι χρήστες συνεχίζουν την περιήγησή τους φεύγοντας από τον ιστότοπό σας, το Retargeting μπορεί να αποτελέσει μια ήπια υπενθύμιση των προϊόντων σας, για τα οποία μάλιστα οι χρήστες έχουν δείξει ενδιαφέρον. Εδώ σας παρουσιάζουμε 4 κορυφαίους λόγους για τους οποίους κάθε Έμπορος Λιανικής Πώλησης πρέπει να ενεργοποιήσει το Retargeting στις digital διαφημιστικές του καμπάνιες:

  1. Σας δίνει μία δεύτερη ευκαιρία για να μετατρέψετε έναν ενδιαφερόμενο επισκέπτη σε αγοραστή.

Ο αγοραστής έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή ακόμα καλύτερα, έχει πλοηγηθεί στον ιστότοπό σας και έχει αφήσει κάτι στο καλάθι του. Το Retargeting μπορεί να γίνει μία απαλή ώθηση για να τον φέρει πίσω στη σελίδα σας να ολοκληρώσει την αγορά του. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας που είδαν τη διαφήμιση Retargeting, είναι έως και 70% πιο κοντά στο να κάνουν μία αγορά.

  1. Σας φέρνει πιο κοντά στο κοινό που είναι πιο πιθανό να αγοράσει.

Πολλοί άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Ανεξάρτητα από το αν τον επισκέφτηκαν για λίγο ή αν πλοηγήθηκαν με διάρκεια ή άφησαν αντικείμενα στο καλάθι τους, είναι όλοι δυνητικοί σας πελάτες. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πιο ικανοί να ολοκληρώσουν μία αγορά, οπότε εμφανίζοντας μπροστά τους μία σωστή διαφήμιση είναι ένας έξυπνος τρόπος να αναζωογονήσουμε την επιθυμία τους να αγοράσουν. Τα αποτελέσματα παγκοσμίως δείχνουν ότι οι χρήστες που εκτέθηκαν σε μία καμπάνια Retargeting είναι 3 φορές πιο πιθανόν κάνουν click στη διαφήμιση σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας ακόμη.

  1. Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα του Brand σας.

Όταν οι άνθρωποι βλέπουν τη διαφήμιση μιας εταιρείας, ενισχύεται η τοποθέτηση του Brand, ως δημοφιλής, ουσιαστική και - τουλάχιστον - άξια μιας δεύτερης επίσκεψης. Η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, βοηθάει να παραμείνετε στο μυαλό των δυνητικών σας πελατών, ώστε ακόμα και αν δεν αγοράσουν αμέσως, η επιχείρησή σας μπορεί να ανακληθεί εύκολότερα από τη μνήμη τους.

  1. Είναι ένα οικονομικά αποδοτικό εργαλείο που προσφέρει μεγάλη απόδοση επένδυσης (Return On Investment).

Το Retargeting έχει νόημα για τα καταστήματα λιανικής. Πράγματι, είναι συνήθως το πιο κερδοφόρο κανάλι online διαφήμισης που έχουν τα eshops, όταν βέβαια πραγματοποιείται σωστά. Χρησιμοποιεί τα δεδομένα που ήδη υπάρχουν (και πιθανώς αποκτήθηκαν με ένα καλό ποσό διαφήμισης) για να ληφθούν έξυπνες αποφάσεις τοποθέτησης διαφημίσεων. Το κλειδί της επιτυχίας με το Retargeting βέβαια, συνεργάζεται καλύτερα με τον σωστό σύμβουλο Digital Marketing ο οποίος γνωρίζει πώς να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα σας για να δημιουργήσει μια προγραμματική καμπάνια Retargeting που θα προβάλλει τις σωστές διαφημίσεις στους σωστούς ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή. Όσο καλύτερη είναι η προσδοκία, τόσο καλύτερη θα είναι η τιμή ανά click και τόσο καλύτερη θα είναι η απόδοση της επένδυσης (ROI).

8 Excellent Retargeting Stats

Επικοινωνήστε με τους καταρτισμένους συμβούλους της ICAP Digital Solutions Team και ενημερωθείτε σήμερα, πως μπορεί το Retargeting να κάνει τη διαφορά για τη δική σας επιχείρηση, σε ένα σύγχρονο digital περιβάλλον διαφημίσεων.

Πηγή: Criteo

Πηγή Στατιστικών Στοιχείων: Scriptdoll