logo ICAPGroup white logo ICAPWEBSolutions white

03/12/2015
Κατηγορία: Websites
Γράφει ο/η: ICAP WEB Solutions
Εμφανίσεις: 2035

Παραβάσεις που οδηγούν τους επισκέπτες μακριά από την ιστοσελίδα σας

Μπήκατε στην ψηφιακή εποχή, δημιουργήσατε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας και δημιουργήσατε προφίλ για κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που γνωρίζει ο άνθρωπος, αλλά η επιχείρηση σας δεν προσελκύει περισσότερους πελάτες. Μήπως αυτό το σενάριο σας φαίνεται οικείο?

website abandonmentΥπάρχει περίπτωση να μην είναι το εμπορικό σας σήμα, αλλά ο τρόπος που παρουσιάζεστε online. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να χρειάζεται λίφτινγκ.

«Οι επισκέπτες κρίνουν μια ιστοσελίδα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, και αντιδρούν με τα βάση στοιχεία όπως ο χρόνος που χρειάζεται για να φορτώσει, το οπτικό αποτέλεσμα και η εύκολη πλοήγηση. » - Nay Ayache – Wordpress Expert.

Το όριο παραμονής των επισκεπτών είναι 10 δευτερόλεπτα, έτσι όλα πρέπει να είναι τέλεια.

Ρίξτε άλλη μια ματιά στην ιστοσελίδα σας και ελέγξτε αν έχει αυτά τα στοιχεία που οδηγούν το κοινό μακριά.

 

 

1. Χαοτικές Αρχικές Σελίδες

Η αρχική σελίδα είναι το πιο σημαντικό και το πιο πολύτιμο κομμάτι της ιστοσελίδα σας.  Μια άτακτη σελίδα, θα οδηγήσει το κοινό να το βάλει στα πόδια ή να το μπερδέψει. Μια ιστοσελίδα πρέπει να είναι οργανωμένη, με σαφή στοιχεία που επιτρέπει στον επισκέπτη να αισθάνεται άνετα οπτικά ώστε να εξερευνήσει όλες τις σελίδες. Η γραμμή πλοήγησης (μενού) πρέπει να είναι εύκολο να βρεθεί.

Όταν πρόκειται για σελίδες, η ταχύτητα έχει σημασία. Έχοντας ένα γρήγορο και responsive website που αλλάζει μέγεθος στις κινητές συσκευές, βοηθά τους επισκέπτες να δουν όχι μόνο την αρχική σελίδα, αλλά και όλες τις υπόλοιπες.

Χειρότερη Παράβαση: Slider εικόνων στις ιστοσελίδες, που περιστρέφονται με ταχύτητα φωτός, δεν έχουν κεφαλίδες/τίτλους και εικόνες τύπου GIF που σκοτώνουν τη συγκέντρωση του επισκέπτη.

2. Αινιγματική Πλοήγηση

Ιδανικά, η μπάρα πλοήγησης της σελίδας θα πρέπει να το τοποθετηθεί στο επάνω μέρος αυτής και πάντα να περιέχει μια σύνδεση πίσω στην αρχική σελίδα. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σαφές στο μενού, και οι σελίδες πρέπει να έχουν τίτλους τέτοιους ώστε να μιλάνε στη λογική του επισκέπτη και όχι στην φαντασία τους.

Χειρότερη Παράβαση: Μπάρες πλοήγησης, με ασυνάρτητη ιεραρχία στοιχείων που αφήνουν κύριες σελίδες κρυμμένες σε υπομενού, σπασμένες συνδέσεις και μια σελίδα επικοινωνίας που είναι δύσκολο να βρεθεί.

3. Άφαντα κουμπιά μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Θάβοντας στη σελίδα σας τα κουμπιά κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης σας, γίνεται δύσκολο για τον επισκέπτη να τα βρει. Μια επιχείρηση που υπερηφανεύεται για τον εαυτό της πως είναι κοινωνική, θα πρέπει να το καταστήσει εμφανή στο ακροατήριο της. Συνδέστε το κοινό σας, διασφαλίζοντας ότι υπάρχει σε κάθε σελίδα του website σας, σύνδεσμος για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube, κλπ). 
Να θυμάστε, οι σύνδεσμοι των κοινωνικών μέσων, είναι οπτικά διαφορετικά από κουμπιά δημοσίευσης.

Χειρότερη Παράβαση: Ιστοσελίδες όπου τα κουμπιά κοινωνικών μέσων είναι θαμμένα στο κάτω μέρος της σελίδας ή στη σελίδα επικοινωνίας, «σπασμένα» κουμπιά, που δεν συνδέονται στη σωστή σελίδα, καθώς και κουμπί για μια κοινωνική πλατφόρμα, ενώ η εταιρεία είναι συνδεδεμένη σε διάφορες άλλες.

4. Δεν υπάρχουν call-to-action ενέργειες

Οι επισκέπτες συρρέουν στην ιστοσελίδα σας, και όμως, το ποσοστό εγκατάλειψης – το ποσοστό δηλαδή των ατόμων που εγκαταλείπουν το website μετά την επίσκεψη τους σε μια σελίδα – είναι υψηλό.
Γιατί οι επισκέπτες σου δεν πάνε πέρα από την αρχική σελίδα? Είστε σίγουροι πως οι επισκέπτες γνωρίζουν τι κάνουν? Οδηγήστε το κοινό σας με call-to-action κουμπιά και απλές οδηγίες όπως «Τηλεφωνήστε μας», «Πατήστε εδώ» ή «Εγγραφείτε στο newsletter». Σαν επιχείρηση, θέλετε οι επισκέπτες να γνωρίζουν πώς να κάνουν το καλύτερο από την ιστοσελίδα σας, και τελικά, από τις υπηρεσίες σας.  

Χειρότερη Παράβαση: Περιεχόμενο από άσκοπες περιγραφές αντί να αντανακλά μια σαφή στρατηγική μάρκετινγκ, διατυπώνει υποθέσεις ως προς τα επίπεδα συγκέντρωσης των επισκεπτών, καθώς και σύνδεσμοι που τους οδηγούν απλόχερα σε άλλους δικτυακούς τόπους.

5. Μη πρωτότυπες εικόνες

Μια ιστοσελίδα γεμάτη από φωτογραφίες από βάσεις φωτογραφιών δεν αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της εταιρείας.
Η αυθεντικότητα σχετίζεται με τους πιθανούς μελλοντικούς πελάτες, έτσι ώστε να επενδύσουν στις επαγγελματικές ή προσωπικές φωτογραφίες σας για να πουν την ιστορία της επιχείρησης. Σε ένα ψηφιακό κόσμο όπου οι χρήστες έχουν ατελείωτες επιλογές, το κλειδί για τη δέσμευση και την απόδοση των επενδύσεων είναι να προσφέρουν μια μοναδική πρόταση αξίας σε μορφή όσο και περιεχόμενο.

Χειρότερη Παράβαση: Ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν εικόνες από τη δεκαετία του ’90, φωτογραφίες με χειραψίες και τον 20 χρονών CEO, σε μια αίθουσα συσκέψεων.

Αν έχετε μία ή περισσότερες από αυτές τις παραβάσεις στην ιστοσελίδα σας, θα μπορούσατε να οδηγήσετε το κοινό σας μακριά.